uvjeti korišenja

Vijola Hvar

UVJETI KORIŠTENJA, PRAVILA PRIVATNOSTI, PRIGOVOR POTROŠAČA I IZJAVA O ODRICANJU OD ODGOVORNOSTI ZA ŠTETU
Izjava o odricanju od odgovornosti za štetu:
0. Za štete u transportu robe i usluga
Vijola Hvar d.o.o. ne odgovara za materijalne i pravne nedostatke na stvarima koje su kupljene(naručene) putem ovog web-a ukoliko su isti nedostatci izazvani od uzroka nastalog nakon predaje proizvoda otpremniku i/ili prijevozniku radi dostave kupcu. Stoga, kupac, kao i krajnji korisnik za eventualne naknade štete nastale u transportu naručenog (kupljenog) proizvoda moraju se obratiti dostavljaču zbog naknade štete nastale u transportu.

1.Rizici na stvarima
Do predaje robe kao pošiljke otpremniku ili direktno kupcu na ruke rizik slučajne propasti ili oštećenja stvari snosi Vijola Hvar d.o.o., a s predajom stvari prijevozniku ili kupcu rizik prelazi na kupca koji naknadu eventualne štete može zahtijevati od prijevoznika ukoliko je isti odgovoran za nastup štetnog događaja.
Ako predaja stvari nije izvršena zbog kupčeva zakašnjenja, rizik prelazi na kupca u času kad je došao u zakašnjenje.
Kad su objekt prodaje stvari određene po rodu(npr. butelje vina), rizik prelazi na kupca u zakašnjenju ako je Vijola Hvar d.o.o. izdvojila stvari očito namijenjene predaji i o tome odaslala obavijest kupcu.
Ali kad su stvari određene po rodu takve naravi da Vijola Hvar d.o.o. ne može izdvojiti jedan njihov dio, dovoljno je da je Vijola Hvar d.o.o. izvršila sve radnje koje su potrebne da bi kupac mogao preuzeti stvari i da je o tome odaslao obavijest kupcu.
Kad je zbog kupčeva zakašnjenja rizik prešao na kupca prije predaje stvari, Vijola Hvar d.o.o. je dužna čuvati stvar s pažnjom dobrog gospodarstvenika, i u tu svrhu poduzeti potrebne mjere.
Isto vrijedi i za kupca kad mu je stvar uručena, a on je hoće vratiti Vijoli Hvar d.o.o., bilo što je raskinuo ugovor, bilo što je zahtijevao drugu stvar umjesto nje.
I u jednom i u drugom slučaju ugovaratelj koji je dužan poduzeti mjere za očuvanje stvari ima pravo na naknadu troškova potrebnih radi očuvanja stvari.

2.Predaja prijevozniku
Kad je prema narudžbi potrebno izvršiti prijevoz, a ugovorom nije određeno mjesto ispunjenja, Vijola Hvar d.o.o. izvršila je predaju uručenjem stvari prijevozniku ili otpremniku.
Ako je Vijola Hvar d.o.o. dužna poslati stvar kupcu, mora sklopiti na uobičajen način i pod uobičajenim uvjetima ugovore potrebne za izvršenje prijevoza do određenog mjesta.
Troškove predaje, a i one koji joj prethode, snosi Vijola Hvar d.o.o., a troškove odnošenja stvari i sve ostale troškove poslije predaje snosi kupac, ako nije što drugo ugovoreno.

3.Odgađanje predaje u slučaju prijevoza stvari
Kad se predaja stvari ostvaruje uručenjem prijevozniku, Vijola Hvar d.o.o. može odgoditi odašiljanje stvari do isplate cijene, ili poslati stvar tako da zadrži pravo raspolaganja njome za vrijeme prijevoza.
Ako je zadržala pravo raspolaganja stvarju za vrijeme prijevoza, Vijola Hvar d.o.o. može zahtijevati da stvar ne bude predana kupcu u odredišnom mjestu dok ne isplati cijenu. Kad narudžba predviđa plaćanje uz predaju odgovarajuće isprave, kupac nema pravo odbiti isplatu cijene zbog toga što nije imao mogućnost pregledati stvar.
Ako se nakon odašiljanja stvari kupcu pokaže da su njegove materijalne prilike takve da se osnovano može posumnjati da će on moći isplatiti cijenu, Vijola Hvar d.o.o. može spriječiti izručenje stvari kupcu čak i kad ovaj već ima u rukama ispravu koja ga ovlašćuje da zahtijeva izručenje stvari.

4.Gubitak prava na raskid ugovora
Kupac gubi pravo da raskine ugovor zbog nedostatka stvari kad mu je nemoguće vratiti stvar ili je vratiti u stanju u kojem ju je primio.
Kad je jednim ugovorom i za jednu cijenu prodano više stvari ili jedna skupina stvari, pa samo neke od njih imaju nedostatke, kupac može raskinuti ugovor samo u pogledu tih stvari, a ne i ostalih.

5.Obveze za kupce
Kupac je dužan platiti cijenu u vrijeme i na mjestu određenom u narudžbi.
U nedostatku narudžbenice ili drukčijih običaja plaćanje se obavlja u trenutku i u mjestu u kojem se obavlja predaja stvari.
Ako se cijena ne mora platiti u trenutku predaje, plaćanje se obavlja u prebivalištu, odnosno sjedištu Vijole Hvar d.o.o. ili sjedištu pravne osobe koja vodi financijske poslove(banka) Vijole Hvar d.o.o. .
U slučaju uzastopnih isporuka kupac je dužan isplatiti cijenu za svaku isporuku u času njezina preuzimanja, osim ako je što drugo ugovoreno ili proizlazi iz okolnosti posla.

Zakon o Zaštiti potrošača
1.Prigovor
Vijola Hvar d.o.o. omogućava potrošaču podnošenje pisanog prigovora putem elektroničke pošte: zuvelafranko@gmail.com .
Vijola Hvar d.o.o. omogućava potrošaču podnošenje pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama i bez odgađanja će pisanim putem potvrditi primitak prigovora.
Vijola Hvar d.o.o. je dužna u pisanom obliku odgovoriti na prigovor u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.